TPR Activity 1: movement, students went to the
interactive classroom and they watched a video about body and face. They imitated the movements and danced. Los niños se movieron mucho ya que trabajaron con expresión corporal, imitando los movimientos del video, bailando y cantando.
Activity 2: Circle time: Students red the story book “My Senses” in order to identify the facial features and what are they
for, they used the target structure “eyes to see”, also with a magnifying glass
they saw pictures on the circle repeating the target structure
“eyes to see” Los niños leyeron el libro sobre Mis sentidos, el objetivo es identificar para que sirven los sentidos y aprender vocabulario sobre las partes de la cara.
Utilizaron la estructura ''ojos vara ver'' y con una lupa miraban fotos e ilustraciones con vocabulario aprendido anteriormente.
Activity 3: Circle time: Students red the story book
“My Senses” in order to identify the facial features and what are they for,
using the target structure “ears to hear”, also with the use of small, and
big bottles filled with colored balls inside, bottles with sugar, colored
sticks, rice, musical post, flute and a tambourine, they will make noise and
music using and repeating the target structure “ears to hear”
Círculo: Los niños identificaron el sentido del oido y utilizando botellas recicladas, rellenas con azucar, arroz, palos de colores y con bolas de insertar de colores dentro para producir sonido, una pandereta, una flauta y palillos musicales, jugaron y aprendieron la estructura '' ears to hear'' (oidos para escuchar)
Students
trip: Children went to Puembo and ate “Colada Morada con guagua de pan”.
Salida Pedagógica y cultural
Los niños fueron a puembo para degustar de una deliciosa colada morada, además decoraron su guagua de pan antes de comerla. |
lunes, 17 de noviembre de 2014
Week 8: Monday October 27th to Friday 31st
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario