Class
review: Students watched a power point presentation about school items, colors,
shapes and people at school. Los estudiantes
vieron una presentación en power point con imágenes de vocabulario sobre los colores, figuras y la escuela.
Visual
discrimination: Student book page 4, the students sticked two characters called David and Nancy, also they answer the question What is your
name?...........
Discriminación Visual: Los niños y niñas trabajaron en la página 4 de su texto, con los estikers pegaron a los dos personajes de su libro, Nancy y David, además respondieron sus nobres.
Nociones espaciales: Los niños se ubicaron en el tiempo y espacio con la rutina diaria, también respondieron acerca del día, mes y clima mientras van respondiendo a las preguntas de la maestra, también pintaron el sol en su libro utilizando tempera amarilla
Spatial
notions: Daily routine; children realized about the date and talked about the
weather answering the teacher questions.
Is today
Monday? Yes or No
What day is
today? Today is....
Is it
September or October? October
What is the
weather outside today? Look at the window
Student
sang “hello Sunny day Hello” or “Hello rainy day hello”, also they painted the
sun in their book with the use of yellow water color.
No hay comentarios:
Publicar un comentario