martes, 11 de noviembre de 2014

WEEK 5: Monday, October 6th to Friday 9th



Class review: Students watched a power point presentation about school items, colors, shapes and people at school.  Los estudiantes vieron una presentación en power point con imágenes de vocabulario sobre los colores, figuras y la escuela.























Visual discrimination: Student book page 4, the students sticked two characters called David and Nancy, also they answer the question What is your name?...........


Discriminación Visual: Los niños y niñas trabajaron en la página 4 de su texto, con los estikers pegaron a los dos personajes de su libro, Nancy y David, además respondieron sus nobres.
























Nociones espaciales: Los niños se ubicaron en el tiempo y espacio con la rutina diaria, también respondieron acerca del día, mes y clima mientras van respondiendo a las preguntas de la maestra, también pintaron el sol  en su libro utilizando tempera amarilla









Spatial notions: Daily routine; children realized about the date and talked about the weather answering the teacher questions.

Is today Monday? Yes or No
What day is today? Today is....

Is it September or October? October


What is the weather outside today? Look at the window

Student sang “hello Sunny day Hello” or “Hello rainy day hello”, also they painted the sun in their book with the use of yellow water color.




No hay comentarios:

Publicar un comentario